Ruilen en retourneren

Een besteld artikel ruilen of retourneren is geen enkel probleem en is mogelijk binnen 14 dagen na levering onder de volgende voorwaarden:


  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd.
  • Het artikel zit indien mogelijk in de originele verpakkinging.

Stappenplan

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.


  1. Neem contact met ons op via info@zakdesigns.nl
  2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van jou verzoek.
  3. Je ontvangt via e-mail instructies voor het inpakken en het verzenden van het artikel.
  4. Na ontvangst van je zending sturen wij een ontvangstbevestiging op via e-mail.
  5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van je wens.

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Klantenservice

  • E-mail: info@zakdesigns.nl
  • Postbus 8077
  • 3503 RB Utrecht

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.